Skip to content

Customer Care Agent

Sliedrecht, Zuid-Holland, Nederland€ 2.500 - € 3.000 per maandTechnical

Functieomschrijving

Ben jij gepassioneerd over het helpen van mensen en het leveren van uitstekende klantenservice? Zoek je een dynamische rol waarin je je communicatievaardigheden kunt benutten en tegelijkertijd deel kunt uitmaken van een hecht team? Zoek niet verder! Wij zijn op zoek naar een enthousiaste Customer Care Agent!

Wat ga je doen?
Wij zijn op zoek naar een medewerker op onze Customer Care afdeling die consumenten telefonisch, via mail of chat kan helpen met onze vragen over onze producten en diensten. In deze functie wordt er verwacht dat je eens in de twee weken op een zaterdag werkt. Als Klantadviseur ben je het eerste telefonische aanspreekpunt voor vragen over onze oplossingen en geef je advies aan onze consumenten. Je behandelt inkomende tickets en telefoontjes. Samen met je collega’s zorg je ervoor dat de verwachtingen van de klant overtroffen worden. De tevredenheid van de klant staat voorop en je bent je er van bewust dat er altijd ruimte is voor verbetering.


Wat ga je precies doen?

  • Je bouwt aan klantrelaties en onderhoudt deze
  • Het voeren van telefoongesprekken
  • Verzorgen van schriftelijke en/of elektronische communicatie
  • Verwerking van opdrachten
  • Customer Service; klanten helpen, administratieve ondersteuning, 1e lijns vragen beantwoorden
  • Customer Support; technische ondersteuning, troubleshooting
  • Kennisdocumentatie; onderhouden en aanvullen kennisbank Behandelen van sales gerelateerde vragen van partners en zakelijke eindklanten;
  • Om goed voorbereid te starten in deze functie zul je in de eerste maanden worden getraind door onze collega’s over onze producten, diensten, klanten en processen.

Vereisten

Wanneer ben jij de perfecte match?
Vriendelijkheid, geduld en empathie zijn in de kernwoorden in deze functie. Zijn dit kernwoorden waar jij je in herkent en lijkt het je leuk om in een jong en gezellig team te werken? Voldoe je daarnaast aan de volgende voorwaarden, dan nodigen wij je uit om te solliciteren.


Nog perfecter zou zijn als je:

  • Je bent een multitasker; een telefoongesprek voeren, informatie in de computer opzoeken en gegevens invoeren zijn zaken die je tegelijk moet kunnen doen.
  • Je bent vaardig in het gebruik van computer- en telefonieapplicaties en/of software
  • Je bent in staat klantbehoeften te signaleren en verbetervoorstellen ter optimalisering van de veiligheid te doen.
  • Je beheerst de Nederlandse en Engelse taal (dit is noodzakelijk voor de rapportages en registraties aan collega’s over het klantcontact)

Wat wij bieden:

We bieden je niet alleen een werkomgeving waarin jouw talent wordt gekoesterd en ruimte is voor initiatief. Maar ook:

  • Werken in een snelgroeiende en dynamische branche. 🚀
  • Uitgebreide mogelijkheden voor professionele en persoonlijke ontwikkeling.
  • Uitstekende pensioenregeling. 
  • Flexibel werken met wekelijks een dag op kantoor voor teambinding. 🤝
  • 30 vakantiedagen. 🏖️
  • Een extra vrije dag op je verjaardag 🎉
  • Thuiswerkvergoeding.
  • Mogelijkheid om gratis of met korting te fitnessen bij een sportschool in de buurt.
  • Fietsplan. 🚴‍♀️

Wie zijn wij?
ESET is dé kennispartner op het gebied van cybersecurity. In meer dan 30 jaar is ESET uitgegroeid tot cybersecurity expert met meer dan 100 miljoen gebruikers in 180 landen. Vanuit het kantoor in Sliedrecht helpen de cybersecurity experts van ESET Nederland consumenten en organisaties in hun strijd tegen cybercrime. Dit door het bieden van bekroonde IT-beveiligingsoplossingen, diensten en service van ongekende kwaliteit.

Wil je meer over ons weten? Neem een kijkje op www.eset.nl of bekijk het Corporate Profile waarin we beschrijven wie we zijn.


Word jij enthousiast van deze baan? Snappen wij!
Neem dan vandaag nog contact met ons op voor een kennismaking. Stuur je motivatiebrief en CV dan door via onderstaande link.

Voor vragen over deze vacature kun je bellen met Femke de Jong op telefoonnummer 0184-647720. 📞

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

Sliedrecht, Zuid-Holland, Nederland
€ 2.500 - € 3.000 per maand
Technical

of

Sollicitatieproces

Kennismaking

Het eerste gesprek is een videocall met HR en de Teamlead van het team waar je in solliciteert. We leren jou kennen en kijken naar de potentiële teamfit. Dit is ook een kans voor jou om vragen over de functie en ESET te stellen.

Assessment

Bij de meeste functies wordt een assessment of andere opdracht afgenomen bij de medewerker.

Manager’s interview

Dit gesprek is met de Manager van de afdeling, waarbij we dieper induiken op jouw ervaring, kennis en wat je kan betekenen voor dit Team.

Afsluitend gesprek

Nadat beide gesprekken positief zijn verlopen en er een match lijkt te zijn, bespreken we in dit gesprek we het voorstel.

ESET Benefits

Opleiding & Training

Voor iedere collega wordt er een persoonlijke ontwikkelplan opgesteld met veel training- & opleidingsmogelijkheden.

30 vakantiedagen

Iedere collega heeft recht op 30 vakantiedagen per jaar (bij fulltime dienstverband).

Plaats- en tijdonafhankelijk werken

Collega's bepalen zelf waar en wanneer zij werken.

Vitaliteitsprogramma

Vitaliteit staat hoog in het vaandel. Iedere collega heeft recht op een health check, fietsplan, bedrijfsfitness en coaching.

Ons kantoor

Ons kantoor is gelegen in Sliedrecht naast de A15. Dit is goed te bereiken met de auto en het treinstation is 20 min lopen vanaf kantoor.

Adres Trapezium 304 3364 DL Sliedrecht