
Customer Care Agent
Sliedrecht, Zuid-Holland, NederlandTechnical
Functieomschrijving
Ben jij gepassioneerd over het helpen van mensen en het leveren van uitstekende klantenservice? Zoek je een dynamische rol waarin je je communicatievaardigheden kunt benutten en tegelijkertijd deel kunt uitmaken van een hecht team? Zoek niet verder! Wij zijn op zoek naar een enthousiaste Customer Care Agent!
Wij zijn op zoek naar een medewerker op onze Customer Care afdeling die consumenten telefonisch, via mail of chat kan helpen met onze vragen over onze producten en diensten. In deze functie wordt er verwact dat je eens in de twee weken op een zaterdag werkt.
Wat ga je doen?
Als Klantadviseur ben je het eerste telefonische aanspreekpunt voor vragen over onze oplossingen en geef je advies aan onze consumenten. Je behandelt inkomende tickets en telefoontjes. Samen met je collega’s zorg je ervoor dat de verwachtingen van de klant overtroffen worden. De tevredenheid van de klant staat voorop en je bent je er van bewust dat er altijd ruimte is voor verbetering.
Onder de werkzaamheden behoren;
- Je bouwt aan klantrelaties en onderhoudt deze
- Het voeren van telefoongesprekken
- Verzorgen van schriftelijke en/of elektronische communicatie
- Verwerking van opdrachten
- Customer Service; klanten helpen, administratieve ondersteuning, 1e lijns vragen beantwoorden
- Customer Support; technische ondersteuning, troubleshooting
- Kennisdocumentatie; onderhouden en aanvullen kennisbank Behandelen van sales gerelateerde vragen van partners en zakelijke eindklanten;
- Om goed voorbereid te starten in deze functie zul je in de eerste maanden worden getraind door onze collega’s over onze producten, diensten, klanten en processen.
Vereisten
Wat verwachten we van jou?
Vriendelijkheid, geduld en empathie zijn in de kernwoorden in deze functie. Zijn dit kernwoorden waar jij je in herkent en lijkt het je leuk om in een jong en gezellig team te werken? Voldoe je daarnaast aan de volgende voorwaarden, dan nodigen wij je uit om te solliciteren;
- Je bent een multitasker; een telefoongesprek voeren, informatie in de computer opzoeken en gegevens invoeren zijn zaken die je tegelijk moet kunnen doen.
- Je bent vaardig in het gebruik van computer- en telefonieapplicaties en/of software
- Je bent in staat klantbehoeften te signaleren en verbetervoorstellen ter optimalisering van de veiligheid te doen.
- Je beheerst de Nederlandse en Engelse taal (dit is noodzakelijk voor de rapportages en registraties aan collega’s over het klantcontact)
Wat bieden we jou?
- Wij bieden je de mogelijkheid om je zowel op professioneel als persoonlijk gebied te ontwikkelen en geven je de middelen om dit te kunnen doen;
- Je komt te werken in één van de snelst groeiende en dynamische branches ter wereld;
- Laptop van de zaak
- Mogelijkheid om flexibel te werken (wel verwachten we je eens per week op kantoor om binding te houden met elkaar);
- Uitstekende pensioenregeling;
- 30 vakantiedagen om ook van je rust te kunnen genieten;
- Reiskosten- en thuiswerkvergoeding
- We bieden een marktconform salaris afhankelijk van leeftijd en ervaring;
- de mogelijkheid om gratis of met flinke korting te fitnessen bij een sportschool bij jou in de buurt.
Wie is ESET Nederland?
ESET is dé kennispartner op het gebied van cybersecurity. In meer dan 30 jaar is ESET uitgegroeid tot cybersecurity expert met meer dan 100 miljoen gebruikers in 180 landen. Vanuit het kantoor in Sliedrecht helpen de cybersecurity experts van ESET Nederland consumenten en organisaties in hun strijd tegen cybercrime. Dit door het bieden van bekroonde IT-beveiligingsoplossingen, diensten en service van ongekende kwaliteit.
Wil je meer over ons weten? Neem een kijkje op www.eset.nl of bekijk het Corporate Profile waarin we beschrijven wie we zijn.
Word jij uitgedaagd door deze functie?
Neem dan vandaag nog contact met ons op voor een kennismaking. Stuur je motivatiebrief en CV dan door via onderstaande link.
Voor vragen over deze vacature kun je bellen met Femke de Jong op telefoonnummer 0184-647720.
Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.
of
Helemaal klaar!
Je sollicitatie is succesvol ingediend!
Sollicitatieproces

Kennismaking
Het eerste gesprek is een videocall met HR en de Teamlead van het team waar je in solliciteert. We leren jou kennen en kijken naar de potentiële teamfit. Dit is ook een kans voor jou om vragen over de functie en ESET te stellen.
Assessment
Bij de meeste functies wordt een assessment of andere opdracht afgenomen bij de medewerker.

Manager’s interview
Dit gesprek is met de Manager van de afdeling, waarbij we dieper induiken op jouw ervaring, kennis en wat je kan betekenen voor dit Team.

Afsluitend gesprek
Nadat beide gesprekken positief zijn verlopen en er een match lijkt te zijn, bespreken we in dit gesprek we het voorstel.
ESET Benefits

Opleiding & Training
Voor iedere collega wordt er een persoonlijke ontwikkelplan opgesteld met veel training- & opleidingsmogelijkheden.

30 vakantiedagen
Iedere collega heeft recht op 30 vakantiedagen per jaar (bij fulltime dienstverband).

Plaats- en tijdonafhankelijk werken
Collega's bepalen zelf waar en wanneer zij werken.

Vitaliteitsprogramma
Vitaliteit staat hoog in het vaandel. Iedere collega heeft recht op een health check, fietsplan, bedrijfsfitness en coaching.
Ons kantoor
Ons kantoor is gelegen in Sliedrecht naast de A15. Dit is goed te bereiken met de auto en het treinstation is 20 min lopen vanaf kantoor.
Adres Trapezium 304 3364 DL Sliedrecht