Teamleider Customer Care (Head of Customer Care)

Functieomschrijving

Ben jij organisatorisch sterk en vind je het leuk een team van mensen te helpen? Wil jij werken in een jonge, dynamische organisatie en bijdragen aan een veiliger Nederland? Dan is deze functie echt iets voor jou!

Wat ga je doen?

In de rol van Head of Customer Care ben je verantwoordelijk voor het aansturen en coachen van het Customer Care team en ben je continu bezig met het onderzoeken, verbeteren en opbouwen van diensten voor onze leden. Of dit nu troubleshooting is voor de ESET software of dat het gaat over nieuwe diensten voor het opschonen van PC’s, jij pakt de leiding in het project en helpt het team om hier een succes van te maken.

  • Je signaleert pro-actief situaties waarin goede communicatie essentieel is voor succes en zorgt ervoor dat dit spik en span in orde is.
  • Je bewaakt en verbetert de resultaten van het team op het gebied van SLA’s en richt je vooral op de kwaliteit en kansen om deze resultaten te verbeteren. 
  • Je bent goed in communicatie op verschillende niveau's en je bent daardoor in staat om nieuwe ideeën voor consumenten diensten om te zetten in processen en werkbare planning voor het team.
  • Samen met de afdelingsmanager maak je lange termijn plannen voor het team en weet hier de hoofdpunten uit te halen om het team aan te sturen.
  • Samen met het Customer Care team inventariseer je regelmatig kansen voor verbetering en geef je vorm aan verbetertrajecten voor communicatie richting onze partners en leden.


Onder de werkzaamheden behoren;

  • Verbeterplannen en trajecten opstellen voor de Customer Care afdeling
  • Maken van een planning voor bezetting van de Customer Care afdeling
  • Kennisdocumentatie; onderhouden en aanvullen kennisbank - Virtual Agent
  • Bewaken van het halen van SLA's en het verhogen van de standaarden hiervoor
  • Verbeteren van de kwaliteit van van de Customer Care afdeling

Functievereisten

Wat verwachten we van jou?
Ben jij servicegericht ingesteld en lijkt het je leuk om onderdeel te zijn van een jong en gezellig team? Voldoe je daarnaast aan de volgende voorwaarden, dan nodigen wij je uit om te solliciteren.

  • Een afgeronde ervaring op minimaal MBO niveau
  • Ervaring binnen verschillende Customer Care omgevingen
  • Minimaal één jaar ervaring met leidinggeven aan een team
  • Communicatief sterk
  • Sterk analytisch inzicht
  • Proactief/Aanpakker
  • Teamplayer en resultaatgerichtheid
  • Affiniteit met IT/Cybersecurity/Digitale Veiligheid is een pré

Wat bieden wij jou?

  • Wij bieden je de mogelijkheid om je zowel op professioneel als persoonlijk gebied te ontwikkelen en geven je de middelen om dit te kunnen doen;
  • Je komt te werken in één van de snelst groeiende en dynamische branches ter wereld;
  • Mogelijkheid om flexibel te werken (tijd- en plaatsonafhankelijk);
  • Uitstekende pensioenregeling;
  • 30 vakantiedagen om ook van je rust te kunnen genieten;
  • We bieden een marktconform salaris afhankelijk van leeftijd en ervaring;
  • de mogelijkheid om gratis of met flinke korting te fitnessen bij een sportschool bij jou in de buurt.


Wie is ESET Nederland?

ESET is dé kennispartner op het gebied van cybersecurity. In meer dan 30 jaar is ESET uitgegroeid tot cybersecurity expert met meer dan 100 miljoen gebruikers in 180 landen. Vanuit het kantoor in Sliedrecht helpen de cybersecurity experts van ESET Nederland consumenten en organisaties in hun strijd tegen cybercrime. Dit door het bieden van bekroonde IT-beveiligingsoplossingen, diensten en service van ongekende kwaliteit.

Wil je meer over ons weten? Neem een kijkje op www.eset.nl of bekijk het Corporate Profile waarin we beschrijven wie we zijn.


Word jij uitgedaagd door deze functie?

Neem dan vandaag nog contact met ons op voor een kennismaking. Stuur je motivatiebrief en CV dan door via onderstaande link.

Voor vragen over deze vacature kun je bellen met Nick van der Wouden op telefoonnummer 0184-647720.

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.